Donderdag 25 juli - Reisverslag uit Vinnytsya, Oekraïne van GO TEAM UKRAINE 19 - WaarBenJij.nu Donderdag 25 juli - Reisverslag uit Vinnytsya, Oekraïne van GO TEAM UKRAINE 19 - WaarBenJij.nu

Donderdag 25 juli

Blijf op de hoogte en volg GO TEAM

25 Juli 2019 | Oekraïne, Vinnytsya

Ook vandaag gaan we om 9:00 weg, zodat we er 11:00 zijn. Dit keer mogen twee meiden van ons team de ochtendgymnastiek doen. Voor de dans werd er door twee andere uit onze groep een clown act gedaan. De clowntjes bleven tot de ijsjes pauze. Ook vandaag begonnen de oudste groep met sport. Ze begonnen met een balspel en deden daarna een estafette spel.
De jongste maakten een knutselwerkje van een olifant.
Na de ijsjes pauze werd er weer gewisseld.
De jongste gingen een spel doen met een zeil. Ze waren een fruitsoort en moesten van plaats wisselen als hun fruit werd genoemd. Ze moesten dan onder het zeil door. De andere groep ging andere spelletjes spelen, bijvoorbeeld een handklap spelletje.
Toen het 14:00 was, gingen we weer naar huis. Één auto had in ons stadje pech met de auto. Er was iets mis met het stuur. Daarnaast is er ook nog een van de staf een beetje ziek geworden. grote kans dat het door het water wat hier uit de kraan komt. Het water kan gedronken worden, maar omdat we dat in Nederland veel schoner water hebben, doen we dat niet. De mensen hebben water voor ons gekocht.
Doordat het allemaal wat ander liep dan we hadden verwacht, konden we geen boodschappen meer doen in de stad, dus moest het wat dichterbij waar ze minder spullen hebben. Het eten werd hetzelfde als gisteren. Niet erg gisteren was het ook lekker!

• 25 Juli 2019 - 17:19

Jeroen En Augusta :

Fijn om zo mee te kunnen leven met jullie reis. Beterschap gewenst!

• 25 Juli 2019 - 18:16

Oma Annie:

Wat leuk om zo een beetje met jullie op reis te mogen gaan.

• 25 Juli 2019 - 19:25

Leni:

Leuk om zo mee te leven. Hoe maak je alle dingen duidelijk ? Jullie spreken hun taal toch niet
    .geniet maar en laat de kinderen maar volop meegenieten.liefs oma leni

• 26 Juli 2019 - 09:54

Hetty Vrolijk:

Bedankt meiden voor de verslagen, net de berichtjes van maandag tot en met donderdag gelezen.
    Fijn dat jullie de kinderen een leuke tijd geven die ze vast niet gauw zullen vergeten net zoals jullie.
    Geniet van de mensen en de natuur. God is goed

• 27 Juli 2019 - 09:56

Peter En Treidy:

Gevonden! Fijn om jullie verslagen nu te kunnen te lezen. Goede tijd samen. Lieve groet

• 30 Juli 2019 - 04:06

Augusta:

Lukt het jullie om een paar foto’s te plaatsen. Ben heel benieuwd