Vrijdag 26 juli - Reisverslag uit Vinnytsya, Oekraïne van GO TEAM UKRAINE 19 - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 juli - Reisverslag uit Vinnytsya, Oekraïne van GO TEAM UKRAINE 19 - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 juli

Door: Jael

Blijf op de hoogte en volg GO TEAM

26 Juli 2019 | Oekraïne, Vinnytsya

Vandaag zijn we opnieuw naar het kamp geweest. Dit keer alleen wel met twee vrouw minder. Gelukkig is de zieke weer beter, maar blijft vandaag wel thuis om even uit te zieken en één ander meisje is heel erg moe en blijft ook een dagje thuis.
Het was wel een hele leuke dag vandaag. Dat komt omdat het vandaag heel erg goed ging met de communicatie met de kinderen. We praten in het Engels in de hoop dat ze een woord snappen, maar we communiceren vooral met handen en voeten. Op die manier proberen we dus te praten. We hebben armbandjes gemaakt met de jongste groep en met de oudste groep vooral gesport. De favoriet van de kinderen daar was het spel waarbij ze chocola konden winnen.
s’Avonds zijn we uit eten geweest met zeven personen voor nog geen 45 euro!
De weg terug was lastiger, want de bus reed maar tot 20:00. Toen hebben we maar vadim gebeld. Gelukkig kon hij ons ophalen!